2024-ben még mindig sokan azt hiszik, hogy a blog, az egy online napló és a saját élményeinket írjuk le oda. Kevesen vannak tisztában a valódi fogalmával, hogy a SEO blogcikk ma már egy konkrét online-marketing eszköz! Hosszú távon, tartósan hoz organikus eléréseket a honlapodra!

Magyarul, ha feltöltöd a weboldalad JÓL MEGÍRT, HASZNOS, INFORMATÍV szöveggel (az emberek informálódni mennek az internetre), akkor a GOOGLE IS EGYRE TÖBBET AJÁNLJA A HONLAPODAT a látogatóknak, mert a témádban szakértőnek fog „látni”!

Ráadásul az egyetlen felület, ami a „saját” tulajdonodban van, így kvázi ingyenes online-marketing eszköz!

10 tény a céges blog bevételnövelő hatásával kapcsolatban

  1. JOBB GOOGLE LISTA HELYEZÉS: Az SEO blogcikkek, azaz keresőoptimalizált szövegek javítják a weboldal Google és más keresőmotorokban való láthatóságát, ami több organikus (közvetlenül a honlapodra mennek a látogatók, nem hirdetésen keresztül) forgalmat generál.
  2. A CÉLCSOPORTOD TALÁLOD MEG: Nincs több vaktában lövöldözés! Az SEO blogcikkek segítenek célzott tartalommal elérni a közönségedet, mivel a kulcsszó-optimalizálás révén azok az olvasók találnak rád, akik érdeklődnek a termékeid, vagy szolgáltatásaid iránt. (KULCSSZÓKUTATÁS megrendelése itt)
  3. MÁRKAÉPÍTÉS: A blogon keresztül rendszeresen megosztott értékes és releváns tartalom építi a márkahűséget és ismertséget, növelve ezzel a vállalkozásod márkaerejét a célpiacodon.
  4. HOSSZÚ TÁVÚ BEFEKTETÉS: Az SEO blogcikkek hosszú távon kínálnak megtérülést, mivel a jól célzott tartalmak hosszú ideig képesek forgalmat vonzani anélkül, hogy további költségekbe kellene verni a cégedet!
  5. BEELŐZHETED A KONKURENCIÁDAT: Tény, hogy már 15-20 darab, jól megírt, SEO blogcikk segíthet kiemelkedned a versenytársaid közül, különösen ha olyan kulcsszavakat célzunk meg, amelyeknél kevés a verseny!
  6. BIZALOMÉPÍTÉS A LEENDŐ VEVŐIDBEN: Az informatív és jól kutatott témára írt blogcikkek hozzájárulnak a szakértelmed bemutatásához, növelve ezzel a vásárlók bizalmát, ami a mai világunkban az ADUÁSZ! Bizalom nélkül nincs vásárlás!
  7. MARKETING ESZKÖZ: Az SEO blogcikkek fontos elemét képezik egy átfogó tartalommarketing-stratégiának, amely több csatornán keresztül is képes elérni a közönséget.
  8. BEVÉTELNÖVELŐ EREDMÉNYEK: A blogon keresztül közvetlenül, vagy közvetve lehetőséged nyílik terméked, vagy szolgáltatásod ajánlására, így növelve a bevételnövelés lehetőségét.
  9. AZONNALI VISSZAJELZÉS A CÉLCSOPORTTÓL: A céges blog lehetőséget biztosít az olvasók visszajelzéseinek gyűjtésére, amelyek segíthetnek finomítani kínálatodat vagy megérteni a vásárlóidat.
  10. KÖZÖSSÉGI MÉDIA AKTIVITÁS: Az SEO blogcikkek kiváló tartalomforrást jelentenek a közösségi média csatornáidnak is, növelve ezzel a bejegyzések elérését és interakcióját. Minden blogcikkről tehetsz ki egy posztot, így ösztönözve a követőidet is, hogy látogassanak el a honlapodra!

Következő blogcikkemben ahhoz adok azonnal használható, gyakorlati útmutatót, hogy hogyan kell a SEO blogcikket megírni.

Ha mégsem boldogulnál, vagy egyáltalán nincs időd ezzel pepecselni, megértem és szívesen segítek neked! Alkalmi-, havidíjas, vagy csomagajánlat közül választhatsz!