abc

Szia, én Horváth Éva Vivien vagyok,
a Lelkiismeretes Marketinges.

KÜLDETÉSEM:

“Lelkiismeretesen és szakértelemmel nyújtok adatvezérelt, mérhető marketing megoldásokat kis- és középvállalkozásoknak, hogy a marketingköltségük valódi bevételnövekedést hozzon.”

Ki vagyok és mivel foglalkozom?

A mérhető marketing szakértője vagyok, kis- és középvállalkozásoknak segítek átláthatóvá és hatékonnyá tenni marketingtevékenységüket. Nálam nincs „bullshit”, csak mérhető eredmények és valódi növekedés.

Miért fontos, hogy a marketinged mérhető legyen?

Mert a marketinged nem kiadás, hanem befektetés, ha jól csinálod. Az én feladatom az, hogy olyan adatvezérelt stratégiát dolgozzak ki Neked, ami:

1. Több potenciális ügyfelet hoz be neked (ez az MQL=Marketing Qualified Lead = potenciális vevőjelölt, akit már csak „le kell zárni” a vásárláshoz), és

2. Segít a hatékony értékesítési folyamatok kialakításában is, hogy valódi bevételt generálj a marketingeddel!

Te is azt szeretnéd, hogy a marketingköltséged ne kidobott pénz legyen, hanem egyértelműen megtérüljön?

Képzeld el, hogy pontosan látod, melyik kampány hozza a legtöbb ügyfelet, és melyik eszköz segít elérni a legjobb eredményeket! Eszeritn lehet csoportosítani a büdzsédet, tovább szűrni a célközönséget, így kis keretből a lehető legnagyobb közönséget tudod elérni.

Lehet így is…

„Nincs időm a marketingre, nincs elég költségvetésem külsős szakértőre, inkább megoldom házon belül…”

Ezek a gondolatok sok vállalkozás végét jelentették már. A valóság az, hogy egy profi, mérhető marketing nélkül a céged láthatatlan marad, és az ügyfelek a konkurenciánál vásárolnak.

A probléma

Ha a marketinged jelenleg nem hoz kézzelfogható eredményeket, valószínűleg az alábbi hibák egyikébe esel:

  • Nincs megfelelő célcsoport-elemzésed, így a kampányok nem találják el az ideális ügyfeleket.
  • Emiatt nem olyan „nyelven” kommunikálsz, amit megért a célcsoportod.
  • Nincsenek mérhető adataid, ezért csak „vaktában lövöldözöl”.
  • Nem adatvezérelt a marketingstratégiád, ami jó irányba terelne és költséget csökkentene/vagy több eredményt hozna be.

Mindez azt eredményezi, hogy pénzt és időt vesztesz, miközben a konkurenciád előre lép.

Egy ügyféltörténet

Egyik ügyfelem, egy fejlődő asztalos vállalkozás vezetője, azzal keresett meg, hogy rengeteg időt és pénzt áldozott social media hirdetésekre, de az eredmények elmaradtak. Bevezettem az adatvezérelt marketinget, újrastrukturáltam a kampányait és SEO-optimalizáltam a weboldalát és a szövegeit.

Az eredmény? 1 hét alatt 11 kitöltött űrlap, amelyből 5 megrendelése lett!

„De miért kellene nekem erre költeni?”

Egy profi marketing, amely mérhető és átlátható, nem költség, hanem bevételhozó eszköz.

Az ügyfelek nem találják meg maguktól a termékedet, vagy szolgáltatásodat. Egy rosszul célzott kampány viszont csak égeti a pénzt.

A kérdés az: megengedheted-e magadnak, hogy továbbra is szétfőtt cérnametélttel dobálj a darts táblára?

Nem az a fontos, hogy mennyit költesz a marketingre, hanem az, hogy az mennyi pénzt keresel vele vissza!


Ha most kezded a vállalkozásod, vagy már évek óta küzdesz a hatástalan marketinggel, eljött az ideje a változásnak, nem gondolod?

Ha mindent ugyanúgy csinálsz továbbra is, szerinted mi fog változni?

Az Árak, Csomagajánlatok és  Kedvezmények az űrlap alatt találhatóak!

 ———————————————–

Ha nem tudod, pontosan mire is van szükséged, vagy jól jönne eg y kötetlen szakmai audit ezügyben, jelentkezz a 30 perces INGYENES ONLINE KONZULTÁCIÓ-ra!


Ahhoz, hogy érdemben segíthessek, látnom kell ki vagy és mi a terméked, illetve, hogy:

1. Kiknek

2. Hol

3. Hogyan adsz el.

Továbbá a céljaid és a jelenlegi marketing eszközeid is kellenek majd ahhoz, hogy  hasznos tanácsokkal tudjalak ellátni!

Kérelk ezekkel készülj majd a konzultációnakra! Köszönöm! 🙂

30 PERCES, INGYENES ONLINE KONZULTÁCIÓRA JELENTKEZÉS ITT:

14 + 7 =